mUnyimCaixa

la caixa que xuma

divendres, 8 de juliol del 2011

Un altra parlant de RSC (o RSE, vaja)


Una altra de RSE.

Sembla que el Rènting dels vehicles de Directius ha arribat al seu final. I han optat per l’opció habitual: renovar la flota.

Però resulta que no estem en un moment habitual. Resulta que tenim el coll reposant a la guillotina. Resulta que el nostre cap de María-Antonieta encara no se n’ha adonat que se li ha acabat el maquillatge, les festes, els amants i els grans àpats. I la prova és que al nostre cos de Rei Lluís, no se li acut altra cosa que continuar en l'alta gamma.

Que tenim el Frob a la porta i els Inspectors del Banc d’Espanya a la cuina des de fa mesos! No se us acut res més que canviar l’Audi pel BMW?

On és la decència i la Responsabilitat Social Executiva o la Responsabilitat Social amb la Caixa. ?

I la vergonya, on la tenim la vergonya ?

4 comentaris:

  1. Creo que de ser cierto lo que se publica, se deberían haber aplicado por parte de nuestros Directivos varias "máximas" de uso común:
    1)Predicar con el ejemplo.
    2) La mujer del Cesar no sólo debe de ser honrada, si no también parecerlo.
    3)Y como dijo Marx (Groucho), hay Directivos que se empeñan en buscar problemas, los descubren, los diagnostican mal y finalizan aplicándoles el remedio equivocado.
    Confiemos al menos que los coches den buen resultado. (Siempre hay que intentar ser positivo, no?)

    ResponElimina
  2. Bona tarda,
    La veritat és que resulta increible, que el teu cap de Zona et truqui cada dia per saber quantes Assegurances de Vida portes; ells són uns pringats igual que nosaltres, la feina diària no els deixa parar-se a pensar un moment, i veure, que els que estan més amunt, miren per ells mateixos i que si perdem clients és igual. Ja no som una Entitat d'Estalvis, únicament som venedors d'assegurances; som empleats de Aegon i Reale. No es pot atendre bé als clients així, ES QUE NO ES DONEN COMPTE!, i a sobre els empleats sobrepresionats, NO ANEM BÉ!

    ResponElimina
  3. Compañero/a has tardado mucho en darte cuenta de la situación, bueno más bien creo que antes no te atrevías a expresarlo, tampoco había los medios adecuados sin quedar retratado. Son pringaos como nosotros, pero te olvidas de que ellos están más cerca del poder y bien pudieran decir stop que esto es irracional, pero no lo hacen porque pues para aguantar su silla y si pillan pillan, mira hace tiempo que estamos sin rumbo claro haber si hay suerte con el FROB que desde hoy ya esta a CAM y los empleados contentos.

    ResponElimina
  4. Suerte con el FROB?? Hay que ser ingenuos... Puede ser cuestión de días o semanas que subasten a la CAM a un banco de los grandes. Con nosotros, si llega el caso, harán lo mismo. Más vale que encuentren al "inversor" y/o alguna de las cajas que se rumorean!

    ResponElimina